23 Aralık 2014 Salı

Yaşadığın Yeri Sevebilmek !

 Mersine gelmeden önce haritadaki yerini bile bilmiyordum itiraf ediyorum :)
Coğrafyamda berbattır açıkcası .
Ama bir yeri yaşayarak öğrenmek öğrenmelerin en güzeli.
Eğer bilmediğiniz bir yerde hayatınızın yepyeni bir dönemine başladıysanız orayı hep sever misiniz emin değilim .
Ama umarım gideceğim yeri bu kadar sevebilirim :)
Mersini Sevme Sebepleri Vol 1 :
Muhteşem uzunlukta sahil şeridi .
Her ne kadar deniz kıyıları kalmamış doldurulmuş , alışveriş merkezlerine yer açılmış olsada ki bu hoş değil yinede bu deniz mersine havasını veren bir varlık :)
 Mersini sevme sebepleri Vol 2 :
Güzel mi güzel kültür sanat aktiviteleri.
Gerçekten mersin bu konuda gelişmiş bir şehir 
DOB un gerçekleştirdiği birbirinden güzel baleler operalar en sevdiklerim müzikaller bir otobüse bakar öyle yakın öyle güzel :)
Yok efendim bilet bulamadım vırt zırt ta yok ki en güzelii !
Takip ederseniz kolayca yer bulursunuz.

 A aaa bu şirin mi şirin penguenler araya karışmış hahahah 
Gidin bu filme :) Filmin sonunda aşırı doz şirinlik izlemekten bir saat gülümsedim durdum ! :))
 Mersini sevme sebepleri Vol 1 tekrar :
Ama bu deniz sevilmez mi ??
Yürüyüşte iki yürüyüp on fotoğraf çektiğim için tepki almışımdır ama çok hoş ne yapayım saklamak lazım ! :P

Vol 3:
Herşeyden önemlisi yaşadığınız şehri güzelleştiren yanınızdaki insanlarmış anladım .
Dostluk neymiş anladım .
Ve aslında o insanlar bu şehri güzel hale getirdiler ...
İyiki varlar !
Her daim olsunlar !
 Bu da benden size haftanın ( ne haftası d.iyeceksiniz bayadır yazmıyorum dimi :/ ) kitap tavsiyesiii
Efenim şimdi Yalçın Tosun kitaplarında şöyle bir durum var o vermek istediği duyguyu öyle bir veriyor ki size genelde hüzün veya boğazınıza takılan bir düğüm oluyor kalakalıyorsunuz .
İyi günler dilerim!
Güneşli günler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder