25 Temmuz 2016 Pazartesi

Bana Yeni Bir Ben Lazım !



Kesinlikle yepyeni bir ben lazım bana !
Bir şeyleri yapmayı bırakınca yaptığın diğer tüm şeylerde elinden kayıp gidiyor .
Uzun bir boşverme sürecindeydim .
Bitsin artık dedim ve burdayım :)




Blogun isminden sıkılmıştım 
değiştirdim :)
Yeni halini daha çok sevdim .

Enstrümental Zamanlar...

Yaşadığım anların anlatımı bu .
Birçok hissi var ama hangisi baskın veya hangisi temel bilemiyorum .

---
Artık aylık olarak güncelleyeceğim 
Hangi filmleri izledim 
Hangi şarkılara takıldım kaldım :P
Hangi kitabı okudum ...

---


Karakarga Dergisi bu aralar benim canım :)
Dergilerle yıldızı bir türlü barışamamış biri olarak
iki üç ay üst üste takip ettim ve severek de devam ediyorum !

Ki bu gerçekten bir rekor :D

Bu dergiyi okurken bilgilendiğimi hissediyorum 
birçok minik küçük fakat edebiyatı ucundan seven herkesin 
merak ettiği bilgiler bulabiliyorum .
Bu da beni ziyadesiyle mutlu etti .


Deneyin derim ;)


---




Alper Kamu ile ilk defa tanıştık .
Ne zamandır merak ediyordum fakat sürekli erteliyordum 
nedense şaşkınlığıma yanayım yani !

Bu kadar bacaksız fırlama bir karakter yaratmak ne muhteşemdir .
Okurken kendimi ''Bak sen şu bacaksızaaa ! ''
derken buldum birçok yerinde :)

Benim gibi seriye ikinci kitabından başlamayın tabi 
Hoş okunmuyor değil .
Birinci kitabı hemen listeme aldım .

Bence kalemi kuvvetli bir yazar 
veya kurgusu kuvvetli de diyebilirim.


Kitabın sonuna gelirken güldük eğlendik böyle devam edecek derken
bir anda iki sayfalık bir bölüm var ki o iki sayfada kalakalıyorsunuz 
gözleriniz doluyor .
O hikayeden sonra dedim ki evet diğer kitapta okunur.

---





Buyrun film önerisi sizlere.
Bizim Khaleesi nasıl da güzel oynamış !
Aaa bir yazıda da Game Of Thrones muhabbeti yapmak gerekir.
Yapmazsam ayıp !

Ne dizi ama !
O kitapları okumalıyım ama bir türlü cesaret edemiyorum :)

Filme dönersek beni son zamanlarda 
böyle sarsan bir film daha yok !

Filmin sonunda Türk filmlerinden benliğime yerleşen bir umut beklemelerim 
hep boşa çıktı ! 
Alın bir tomar peçetenizi, içeceğinizi, kapatın ışığı 
Ağlayın doya doya artık :/

İlk kitap çıktığında çok popüler oldu bende bir antipati oluştu hiç yaklaşmadım
o çok satanlar kısmını transit geçtiğim için 
eminim kitabı da gayet güzeldir .

---

Şimdi sizi son zamanlarda en sevdiğim evir çevir dinlediğim 
kıpırık şarkıların sahibi şipşirin bir grupla tanıştıracağım :)




Frero delavega - Ton visage 
Mon petit Pays şarkılarıda bir o kadar güzel dinleyin 
tam hayat neşesi şarkılar :)

---

Güzel Günler Dilerim
Güneşli Günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder