23 Ocak 2017 Pazartesi

Seçin Birini ^.^

Hava muhalefetleri ardı arkası kesilmeyen gripler derken 
baya bir süredir eve kapandım ve kendimi dizilere filmlere vurdum .

Belki size de fikir olur diye yazayım burda toplu dursun.

1. The OA


Yepyeni bir dizi bu benim için .
İlk bölümde koltuğa yapışıp kalma garantisi veriyorum başlayın :)
İki bölüm soluksuz izledikten sonra bu dizi izlenir bence.
Çok garip hafif fantastik ki ben bayılırım bir hikaye.
Dizinin başlarında kör olan bir kızın yıllar önce kaybolduğunu öğreniyoruz ve bulunduğunda gözleri görüyor sırtında bir takım işaretler var ve insanlar üstünde garip denebilecek bir etkisi var bu kızımızın sonrasını izleyip görelim .

2. Westworld



Artık duymaktan bayıldınız ,büyük ihtimal çoktan seyrettiniz diye düşündüğüm bir dizi .
Eğer ki izlememiş bir azınlık var ise koşun izleyin zira çok şanslısınız .
Bu diziden izleyecek 10 muhteşem bölümünüz var !
Şu an araştırdım 2. sezon 2018 de diyorlar insaf yahu insaf .
BU sene izlediğim en vurucu dizi olabilir .
çok güzeldi izleyin izlettirin :)

3. Goblin 



Kore dizilerine seviyeliyseniz hiç bulaşmayın :)
Ben çok severim ara ara kore dizilerini özleyip bir iki dizi bitirir sonra 3 -5 ay ara verir ama illa ki geri dönerim çekikler ya çok tatlılar ^.^
Bu dizimiz eski kore masallarında geçen mitolojik bir varlık Kim Shin 'in hikayesi .
Ben izlerken çok eğlendim .
tabi son bölümlerde her Kore dizisinde illa olan hıçkırıklara boğacak yerler var .
O bir kural çünkü ağlamadan olmaz o dizi bitmez bitemez ! :)
Kore dizi fanları sizi bu diziyi izlemeye alalım ^-^
Soundtrack tam uzuun süre dinlemelik bıkana kadar dinleyiniz :)


4. Sherlock


4. sezonuna başlamadan isyanlara başlamıştım .
3 bölümlük sezon mu olur !
Bir sene bekle 3 bölüm için !
ve böyle devam ediyor :)
Tabi yapacak bir şey yok ne çare açtık izledik .
3 bölüm 3 film olsa olur bu kalitede bir dizi hakkını vermek lazım .
Ki bu sezon galiba beni en çok sarsan sezondu Holmes Kardeşler etrafında oldukça dolandık ve hikaye gittikçe değişmeye ama yaratıcı bir hal almaya başladı .
Ağlattı yer yer son bölüm resmen gerildim çok güzeldi .
İzleyin dememe gerek yok diye düşünüyorum :)


5. This is Us


Bu diziye ayrı bir yazı yazmak gerekirdi ! 
Ben aile dizilerini çok severim fazla karakterli tek kişi üstünden yürümeyen diziler 
daha zengin gelir bana konu açısından.
Tam da bu dizi .

Hayatı , her birimizin üstüne yıkılan zorlukları , bocalayışları ,
kararsızlıkları , sevginin her halini kısacası bizi bize anlatan bir dizi This is Us .
Her bölüm illa ki kalbinize dokunup işte ben dedirtecek bir tarafı var .
Bu yılın en samimi yapımı sıcacık ! 

6. Julieta 


Pedro Almodovar 'la bu yıl tanıştım geç oldu biraz ama .
Filmlerini tek kelimeyle anlatmak gerekirse vurucu !
Tüm filmleri listeye aldım yavaştan tamamlarım diye umuyorum :)
İçinde Yaşadığım Deri filmini de kesinlikle öneririm izleyin ama gerçekte çok değişik bir filmdi sonu tam bir şoktu .
Daha sonra Konuş Onunla adlı filmi izledim ki gerçekten çok garip hikayeleri bulup çıkarttığını düşünüyorum nerden aklına gelmiş bu konu demiştim izlenilesi filmler.
En son çıkan filmi Julieta diğer izlediğim filmlere göre( ki epi topu iki tane ) daha sakin bir hikayesi var bence .
Ama izlettiriyor mu kendini kesinlikle .


Bir daha ki yazıya kadar kendinize iyi bakın .
Güzel günler dilerim güneşli günler ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder