22 Haziran 2014 Pazar

Hamlet- Bir Shakespeare Güzelliği


Shakespeare' den derste alıntılar yapan farmakolojiyi daha zevkli hale getiren bir hocam vardı bir zamanlar .
O zamandan beri bir merak ama yeni çıkan kitaplar hep aklımı çeldi kaldık mı bu yıla :D
Geç olsun güç olmasın diye kaptım baya bir duyduğum Hamlet'ten başlayayım dedim .
Bir tiyatro eserini bu kadar zevkle ve bu kadar sindirerek geri döne döne altlarını çize çize bir hal oldum zaten!






Aman Tanrım her söz bir ağır taş kaldır kaldırabilirsen !!! Vay beee diye diye abarta abarta baya bir zevkle okudum hatta araya finallerim girmesine ara vermeme rağmen olaylardan hiç kopmamış bir biçimde devam ettim ...
 Ki bu benim için çok önemli tekrar başa dön tekrar yakala tey teeeyyy . Zaten beğenmemişim demekki diyorum ve kitaptan daha baştan uzaklaşıyorum iyi olmuyor :)

Hamlet 'i hep duyardım bir kez bile merak edip acaba hikayesi neymiş dememişim utandım .
İyi yönünden bakarsak benim için yepyeni bir başlangıç oldu ^.^
Diğer eserlerinide alıp en kısa zamanda devam etmek sıradaki hedefim!
Eğer sizde benim gibi geç kaldıysanız hala okumadıysanız hemen koşun alın :D


 Ben anladımki kitapta şunu arıyorum '' vayy bee bende aynı şeyi düşündüm ama yazıya dökmek işte o olay apayrı bir olay ''demeliyim
Ne güzel söylemiş diyorsun aynı sözcükleri kullanmak ama ayrı boyutlarda konuşmak gibi işte edebiyatın bu yönü güzel ...
Gününüz daha iyi bir gün olmazdı diyeceğiniz kadar güzel geçsin :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder