29 Haziran 2014 Pazar

ONCE ''müzikle yoğrulmuş muhteşem film ''

        Aşktan yaralanmış bir adam 
Umutları kırılmış bir kadın
Onları birleştiren hayata tutunmalarını sağlayan müzik
                                                            Çünkü hep bir ortak nokta olmalı
                                                       Nasıl aynı noktaya gelebilirsin başka türlü?


Birbirlerinin yaralarını sardılar aşkla değil ama arkadaş olarak. neden olmasındı ki ? neden böyle bir uyum yakalamışlardı neden karşılaşmışlardı. konuşmadan anlaşabilmek gibi birşeydi aynı şarkıları sevebilmek ve dinlerken duygulanabilmek aynı notada
İmkansız değildi vardı böyle birşey dünyada bunu anladılar.
doğru zaman doğru insan ne de doğru. İnsanoğlu hep üzülmeye koşuyor nedense takıntılıyız bizi üzen insanlara nedense onları sevmeyi seçiyoruz. Belkide geçici olduğunu bildiğimiz bir olay uğruna o iyi insanı kaybetmek istemiyoruz . Zaten uçup giden birşey için...



onların doğallığı beni çok etkiledi başka birşey söyleyemem ama bu kesin.
Bağımsız filmlerin izleyicisi kısıtlı ve kaliteli oluyr gerçekten ve bundan snra daha fazla araştıracağım buna eminim!
Şarkılaaarrr şarkılar onları dinlemelisiniz.
Muhteşemler ... 




Film bitti ve ben şarkıları indirdim hala dinliyorum ve birkaç hafta veya belki birkaç ay dinleyebilirim ne zaman bir parçayı sevsem kolay bırakmam sadık bir dinleyiciyim galiba :)



Bu şarkı kesinlikle favorim ! :))

NOT: bu filmle ilgili şeyleri araştırırken bir sürü çok güzel blogta buldum hakkında baya bir yazı yazılmış bakmanızı tavsiye ederim ben hepsini severek okudum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder