20 Temmuz 2014 Pazar

Kıbrıs güzelsin :)

 işte Benim hayalimdeki ev içine girip burası benim diye deliye yatip insanları kaçırıp yaşayasım geldi .
O çiçeklerin güzeliği...
Umarım birgün gerçek olursun .


Girne kalesinden muhteşem bir mavilik bu fotoğrafı çok zor şartlarda çektiğimide söylemeliyim orda rüzgardan duvara yapışmış vaziyetteydim kımıldamak mümkün değil ben öyle rüzgar görmedim ayağımı adım atmak için kaldırdığımda geri indirmek için çaba sarfettiğinizi düşünün öyle işte :D

 


Bu şirin mi şirin kitap cafeyi otobüsten gördüm ve haliyle duramadım ama gezerken rastlasaydım kesinlikle oturup birşeyler içeceğim minik bir durak olacaktı . Bir dahaki gidişime diyorum :D
Girne de Streetart kitap- kafe ye uğrayın benim yerimede bir keyif yapın :)

(üstteki fotolar benim aa ne güzel kafee derken es zamanlı telefonla çektiğim yarım yamalak fotolar alttaki ise yoğun aramalarla netten bulunmuş foto :D )

Duvarda yazan ise ;
 Kitaplıklarınızı istediğiniz kadar kapatıp kilitleyin; ama benim aklımın özgürlüğüne vurabileceğiniz hiçbir kilit, hiçbir kapı, hiçbir sürgü yoktur…      Virginia Woolf - Kendine Ait Bir Oda

Virginia 'cığımdan süper bir alıntı . Virginia Woolf ün dilini ağır bulan bir tek ben miyim ? Okumayı tekrar denemeliyim bazen dilini ağır bulduğum kitapları bir yıl sonra okuduğumda bayılabiliyorum ki Ece Temelkuran'da başıma gelen tam olarak buydu . Şimdi bayılırım kitapların ve dilinin aslında ne kadar okuması güzel olduğunu sonradan anladım.
Kitapları okuduğumuz zaman ruh hallerine göre değerlendiriyoruz aslında kitabın güzelliği doluluğu bir yana senin onu okumak için doğru zamanda olmanda çok önemli
DOĞRU KİŞİ DOĞRU ZAMAN fikrini alıp DOĞRU KİTAP DOĞRU ZAMAN  yapsak her ikiside mantıklı olur :D
 

Manidar oldu şimdi bu karikatür aslında lafın buralara sürükleneceğini düşünmemiştim :D
Bayılırım bu karikatüre işte benim olmaktan korktuğum insan tipi kendini açıklayamayan :D

dışarda şakır şakır bir yağmur var iyi dinlemeler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder