29 Ağustos 2014 Cuma

TATİL KÜTÜPHANESİ :)

DENİZ KABUGUUUUU BENİ BEKLİYORDU RESMEN !

 Merhabaa ikş haftalık bir tatilden sonra wifi ile karşılaştığım anda size yazayım dedim :)
Tatil güzel şey bizim için bir sakinlik ortamında ailecek kitaplara gömülmek anlamıda taşıyor .
Öyle ki esyaların yanısıra koca bir torba tatilde okunacak kitaplar taşınıyor :D Ama bu tatilde migrostaki Ayşe Kulin kitaplarındaki indirimleri gördüm ve kaptım iki tane ama onları başka bir yazımda aktarıciim .
Gelelim beni düşüncelere gark eden daha önceden okuduğum fakat anlamadığımı düşündüğüm ( ki gerçekten çok tırıvırı okumuşum bazen yaparım öyle :D ) Simyacı adlı kitaba .


KİTAP AYRACIM BENİM CANIM !

Tamda ihtiyacım olduğu zamanda okumuşum seneye daha büyük bir dönüm noktasına gelicem elbette ama son sınıfın gerginliği ne yapıcam been tutuşması başlamış durumda . Dertler düşünceler tamda bu anda ortaya çıkıyor ve kitapla kendimi bulmaya başlıyorum .
Bir insan doğru karar verdiğine nasıl emin olabilir?
Ya belirsizlikleri nasıl çözebiliriz ??
Belirsizlikten nefret ederim ama en çok yaşadığım duygudur :/ 

 Kafamda dönüp duran çok soru var cevaplarıda karmaşık daha doğrusu cesaret istiyor .
Acaba cesaret etmeli miyim daha kolay yolu mu seçmeliyim ???
OKUYUN KİTABI UZUN UZUN DÜŞÜNÜN BU KİTAPTAN ALACAĞINIZ ÇOK DERS VAR.

 Bu arada annemlere bana sürpriz yapın dedim bakın sürpriz yumurta geldi en sevdiğim !!! :))))


DOĞAL KİTAP TUTUCUSU ELLERİNİZ YORULMASIN :P :))

sahilde kitap okumayı sevenler kulübü nerdesiniz :))))))
acayip huzurlu ama dalga sesleriyle kitap okumak sonsuz düşünme imkanı ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder