11 Ağustos 2014 Pazartesi

Yüzyıllık Yalnızlığı Nasıl Bilirdiniz ? Sıkıcı bilirdik !


Fesleğeni çok severim :)

Marquez'in dili kitabı okutuyor kabul ediyorum . Ve kitabın ilk başları bana umut vermişti tamam dedim süper bir kitap kaybolucam hikayenin içinde derkeeen bir 200 sayfa rahat okudum .

İLk okumaya başlarken dedim niye aile tablosunu vermiş??
Daha oradan anlamalıydım bu kştabın bir beyin fırtınasına dönüşeceğini :)
Ya eskiden öyleymiş demek dedenin ismi 7 nesil boyunca geçer mi ya hemde aynı şekilde !


Bu liste ekşi sözlükten alınmıştır nitekim yazmaya ruhum yetmedi !!!
hep bi kahve !
jose arcadio buendia
jose arcadio
arcadio
jose arcadio segundo
jose arcadio 2
aureliano buendia
aureliano jose
aureliano segundo
aureliano
amaranta
amaranta ursula
remedios moscote
remedios
reneta remedios
  Hay ben sizin arcadio nuzdan diye başlayasınız geliyor :)
Okumalı mıyım derseniz bence okuyun değişik bir dünyası var bu adamın bence . Kafa binbeşyüz derler ya öyle aile içiçe amanın neler yok değişik bir dünya Macondo okuyun derim ben :)

Kitabı okurken kuş bakışı ve YILLARCAA bir ailenin olaylarını izliyormuş gibi hissediyorsunuz .
Ben bunun babannesinide bilirdim teyzesi şöyleydi muhabbeti yapacak kadar iç içe oluyorsunuz :)
Sıkıldım mı sıkıldım belki yazın okumamalıydım bu kitabı sonbaharda filan belki . 



Kolera Günlerinde Aşk vardı bana Kitap  Kardeşliği yılbaşı çekilişinden gelmişti :))
Kitap Kardeşliğini bilmeyen yoktur galiba artık süper bir oluşum . Pek katılamasamda zamanında sonrasında o kitaplardan okumadığım varsa edinip okuyorum . Bir Marquez daha şu anda kaldıramıcam yani olay örgüsü kuvvetli olan kitapları daha çok seviyorum ben .

KONU İLE ALAKASIZ KISIM :))

Tatile çıkarken ilk işim oturup kitaplığımın önüne kitap çıkarmaktır :) peki ya siz yapmaz mısınız ?? Çoğunuzun yaptığına eminim ne zevkli bir iş o bayılırım :) ben genelde tatilde yeni kitaba başlamaktan çok önceden okuduğum ve tekrardan okumak istediğim tam anlamıyla özümsemediğimi düşündüğüm kitapları okurum . Birde klasik kitaplarım vardır
MİNA URGAN - BİR DİNAZORUN GEZİLERİ
                             BİR DİNAZORUN ANILARI
 Kalp kalp kalp 
<3 <3 <3  bayılırım bu iki kitap benim için huzuru temsil ediyor desem yeridir . muhteşem bir dil muhteşem bir insan keşke tanışabilseydim bunu çok ama çok isterdim :/

 Yine nerden başladım nereye geldim konu bütünlüğü sıfır kabul ediyorum kusuruma bakmayın efenim :)

kitap okumalı müzik dinlemeli tatilli güzel günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder