4 Eylül 2014 Perşembe

Dokunma Dersleri


Bu kitap yağmurlu birgünde olan doğum günümün en süper hediyesiydi .
arkadaşlarımla en sevdiğimiz mekana gitmiş yağmuru izlemiş bol bol sohbet etmiş sonrada balık ekmek keyfine doğru yola çıkmışken yağmur çamur yürürken ne zamandır gitmek istediğim YKY yayınları na denkgeldik ve hemen içeriye girdik.
Ne zamandır görüyordum bu kitabı ve çoğu yerde bulamamıştım . Görünce hemen aklıma geldi ama evde bekleyen kitap yığınını tahmih edersiniz hayır almıcaksın dedim ve çıktık .
Sevgili arkadaşım bir şey unuttuğunu söyleyip geri döndü bizde survivor a devam ettik :))
Geldiğinde elinde bu kitap ve içinde güzel mi güzel bir not vardı değerli insanlar onlar benim için ...

Hikayesi böyle yeride özel bu kitabın bende.
Takdir edersiniz ki değişik bir ismi var ve kesinlikle ilgi çekiyor aşklı meşkli çiçekli böcekli ismi yok ve merak uyandırıyor.

   Gerçektende merak ettiğiniz kadar var .  Ben genelde hikaye okumam sevmem . Devamı olabilcek bir hikayenin devamının olmasını isterim pat diye kesilmesini değil . İşin yoksa otur merak et sonra ne oldu diye sevmem !
Bu kitap öyle değil hikayelerin hepsi insanların görmek istemediklerini anlatıyor. Gizli bırakılmaya çalışılanları .
Kafanı çevirirsen çenenden tutup çekiyor seni ve soruyor sana ''Nasıl kendinden başkasını bu kadar yok sayabilirsin ? ''
Bir yüzleşme kitabı bu her hikayesi taş niteliğinde yüreğine oturuyor! Öylesine oturuyor ki içine öbür hikayeye geçemiyor orda bırakıp düşünüyorsun '' önyargılarım mı beni hapseden ? ''

Etiketlerden nefret ederim . Etiketlerinin arkasına sığınıpta bos bir çuval olduğunu belli etmemeye çalışan insanlara acırım ne gerek var etikete sen insan olarak değerlisin zaten .

 Toplum olarak severiz etiketleri ama insanı insan olarak sevmeyi beceremediğimizden . Belki öğrenilir zamanla .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder