8 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Evi 'nin Sakinleri :)


içinde azıcık kitap sevgisine bulaşmış biri varsa ismiyle zaten aldı puanları. 
Kimin hayali değil ki Kitap Evi :)
Ama bu kitaba alalade dersem büyük hata olur bu nitekim ilk başta diline alışma sorunu yaşadım ama sonra sevdim bu kitabı .
hatta fazlasıyla şey aldım içinden . 
Kitabı sevmek arasında kaybolmak küçüklüğümden beri içinde bulunduğum durumu yazar cümlesiyle anlatmak varya işte bu yetenek alınabilse alırım :)) 




 Yazlıktaki kitap deniz dizi tarzında cicim günlerim çabuk bitti ama güzel hatıralarım bana kaldı Deniz Kabuklarıııııı !!! 

Kitabın kapak tasarımı da oldukça güzel. Sade ama dikkat çekiyor.

 Düz adam samiyi sevin o bizden biri :) içimizden geçirdiğimiz şeyleri filtrelemeden hoop söyleyiveren içi dışı bir güzel karikatür karakteri :)



Kalbinizi dinleyin iyi gelir :))
Gerçekçi bir sekilde duygusaldır o !

- Evet kitap kalıcı bir virüstü.
 Kitabı okuyanların dikkatini çekmiştir bu cümle . Benim dikkatimi baya bir çekti ve kitap sevgisini içine sinsice giren yerleşen zararsız bir virüs olarak düşünmek çok yaratıcı ! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder