31 Aralık 2015 Perşembe

Senin Sözcüğün Hangisi?



'' Her şehrin kendisini ve orada yaşayan çoğunluğu tanımlayan bir sözcüğü vardır.
 Eğer herhangi bir yerde yanından geçmekte olan insanların düşüncelerini okuyabilirsen , birçoğunun aynı düşüncelere sahip olduğunu görürsün.
Çoğunluğun düşünmekte olduğu ,
o şehrin sahip olduğu sözcüğün ta kendisidir. 
Eğer senin kişisel sözcüğün şehrin sözcüğüyle örtüşmüyorsa ,
o halde sen o şehre ait değilsin. ''

Niye bu paragrafı okuduğumda kalakaldım .
Zor değil anlaması elbette fikir oldukça açık.
Yeni bir yıla gireceğiz ne değişecek demek geliyor içimden .
Ama hayır demeyeceğim öyle birşey 
çünkü hayat şimdilik gördüğüm kadarıyla böyle bir yer 
inişleri çıkışları harika zamanları var hep iç içe ...




Fakat bir şehre ait olmama fikrini o kadar uzun süredir biliyorum ki ve buna oldukça inanıyorum .
Bazı şehirler çok bir güzelliği olmasada yaşanabilir gelir.
Bazıları da onca rengin içinde soluk!

Şehirlerin enerjileri var tıpkı insanlar gibi.
Bazıları ne kadar istesen ne kadar uğraşsan da yakın olamadığın şehirler.

Uğraşmadım diyemem 
sadece başaramadım bu şehirle barışmayı ...

Bir şehrin en güzel yeri gökyüzü olmamalı mesela .
Bir kimliği olmalı kendine ait .


Ye Dua et Sev 'den alıntı bu paragraf.
bu konuşmadan asıl soru geliyor 

Senin sözcüğün nedir???
ARAMAK demiş kitapta .
Belkide sırf bu yüzden çok sevdim bu kitabı.
Aramak...
Bitsin artık dediğim aramak.

Yeni yıl dileği mi :)
Mutlu olup ağız dolusu kahkaha atalım.
Parça parça olmaktan vazgeçip 
sonunda anlam kazanalım .
güzel yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder