20 Ekim 2014 Pazartesi

Son Kuşlar Baykuş Muydu !!!



Merhabalar nasılsınız bakalııımmm??
Ben bu aralar fazlasıyla boş vaktim olmasına rağmen bir türlü bloğa vakit ayıramadım :/ 
Birsürü kitap tonla film birikti anlatılacak size tavsiye edilecek :)
O vakit yavaştan yavaştan anlatmaya başlayalım...


 Sait Faik Abasıyanık la tanışmam gaayeet tesadüfi bir biçimde oldu .

Bir arkadaşımın birçok kitabı çeşitli sebeplerle bana geldi vee uzuun bir süredir bende tabi ben kitaap diye kosturup bir göz attım ve ne göreyim son kuşlar kitabı 

'' hiç Sait Faik okumadım ya acaba denesem mi ?? '' derkeen bir baktım kendimi '' ben bu adamı neden bu kadar geç keşfettim! '' e kadar geldi ! 

Varın gerisini siz düşünün .

Yazarın yaptığı durum anlatımları seni oraya götürmekle kalmıyor diyorsun ki nasıl bir insanın iç dünyasını bu kadar iyi anlatabılır ??



 

Bu günlerde ben hep yanımda kitabııım nerde güzel huzurlu mekan bulsamda oturup okusam derdindeyim :) 
Sahil bu kitap okumak için biçilmiş kaftan ! 
İnsan denizi olan şehirde yaşayacak ya gerçekten bu şehirdekiler bunun kıymetini yeterince bilmiyorlar bence ama deniz kokusu almak sıkıldığında sahile koşmak nasıl bir özgürlük hissettiriyor anlatamam ! 
Bu duyguyu en azından üniversite hayatımda yaşadığım için mutluyum :))



o halde yanılmıyor sayılırız...


Mızıka çalan biri hayrına bana da öğretsin :))
Güzel vakitleriniz olsun bir daha olsa bir daha yaşarım dediğiniz anlarınız ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder