29 Ekim 2014 Çarşamba

Unutursam Fısıldar mısın ?

Unutursam Fısılda Çağan Irmak'tan yine aile bağlarını muhteşem işlemiş bir film .
Filmin şarkıları zaten çok güzel herkes bu şarkıları sevecektir diye düşünüyorum .
Aslında bir filmin etkili olmasında soundtracklarınında büyük oranda etkili olduğunu düşünüyorum . 
En azından benim için önemli :)
Çok ağlayacak mıyım diye sorarsanız kii bu soru önemli Çağan Irmak fiilmi olunca peçeteleri hazırlayıp ağlamaya hazır gitmiştim fakat hayır bu film beni ağlatmadı ama yüreğime dokundu...
Oyunculuklar muhteşem Abla Kardeş sevgisi öyle güzel anlatılmış! 
Bence acele edin ve bu filmi sinemada izleyin daha fazla sosyal medyada fragman yağmuruna tutulmadan koşuuun izleyiin daha sonra benim gibi şarkılara sarın !!! 
En beğendiğim şarkıyı buraya bıraktım dinlemek isterseniz buyurunuzz :)


                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder