22 Ekim 2014 Çarşamba

Tiyatronun Medresesi mi olurmuş Demeyin :)

ahh şirincee ne güzel köysün sen öyle :)
Tiyatro Medresesi Şirince de kurulmuş bir öğrenme merkezi olarak adlandırmışlar kendilerini.
Kafkaokur dergisinde yazısını okuyup vayy bee arkadaş böyle yerler var mıymış diye kendi kendime söylendim. Ve evet varmış ama ben bilmiyormuşum neyseki çabuk farkettim :)

Olay şu ki ben her ne kadar mesleğim sanatla ilgili olmayan birşey olsada kendime minik kaçamaklar yapıp hep yakalamak istiyorum sanatı asla ve asla uzaklaşmamak !



Bu sene inşallah mezun oluyorum ve kendime bir hediye vermek çok güzel olurdu aslında çünkü her yeni insanla tanıştığınızda gelişiyorsunuz farketmeseniz bile hayata bakış açınız genişliyor farklı bakış açıları kazanabiliyorsunuz !
Ne kadar muhteşem birşey değil mi :)
Bu merkezi kendim gidip görmek ve orada vakit geçirmeyi çok isterim !

Ben tiyatro medresesini burda uzuun uzuun anlatacak kadar bilmiyorum hala araştırma evresindeyim açıkcası azıcık cesarete ihtiyacım var :D 

http://www.tiyatromedresesi.org/TR/ 
Bu adresten bakıp kendiniz inceleyiniz.
Biliniz ki bu ülkede hala sanata tutunan insanlar var iyiki varlar hayata renk katan ayrı insanlar onlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder