3 Şubat 2014 Pazartesi

BİR kedi BİR adam BİR ölüm...

Livaneli 'nin bu kitabı okuduğum sanırım 5.kitabı . ama her seferinde farklı hikayelerle beni etkileyebilmiştir.
hayatın farklı yönleri göremediğimiz aklımıza gelmeyen taraflaarın yazarın dikkatini çekmiş olması ve o hayalgücü beni hep kendine hayran bırakmıştır.
Her kitap okuyan insanın içinde olur mu bilmem ama ben aziz nesin'lerle harry potter'larla başladığım o kitap sevgisinin devamı olarak hep kitap yazmak istemişimdir. Bu hayal gerçek olur mu en azından bunu dener miyim bilemiyorum .
Neyse kitaba dönecek olursam güzel bir kitaptı çok sürükleyici diyemeyeceğim ve öyle çok fazla bir olay örgüsüde yok fakat insanların ruh hallerini çok güzel yansıtmış. Ayrıca kitabın anlatım tarzının ilk defa gördüğüm değişik bir tarz olmasıda hoşuma gitti. 
İlk sayfada karşıma çıkan Montaigne sözü ise daha ilk sayfadan hoş bir tesadüf oluşturdu. Ben küçük iken diye başlamayı sevmem ama ilkokul yıllarımda iken babamla bu sözü tartışırdık .
zaten öyle uzun uzun yazılar yazmayayım buradanda genel bir bilgi edinilebilir .
 http://www.dogankitap.com.tr/kitap/Bir+Kedi+Bir+Adam+Bir+%C3%96l%C3%BCm-1586
İyi okumalar sevgiyle kalın mutlu kalın  :)
                                                                                    puantiyelikitaplık

             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder