5 Şubat 2014 Çarşamba

KUYUCAKLI YUSUF

Ne zamandır okunmayı bekleyen bir Sabahattin Ali romanı aslında bu yazarın okuduğum ikinci romanı ilki ise kurk paltolu madonna idi .
herkes ayılıp bayılmıstı kürk paltolu madonnaya ama buram buram aşktı yani biraz rahatsız edici sankı çokta hayatımda anlamı var dediğim  kitaplardan değildi. Aşkla sevgiyle etrafa bakan pembe dünyalarında uçuşup giden arkadaşlarımızın bir numaralı romantik hediyesidir hediye almanız gerekirse aklınızda bulunsun her koşulda işe yarıyor :D bir iki cümle çizersenizde hiç fena olmaz :))
eveet yine konudan tamamiyle uzaklaşmış durumdayım vee döndüm kitabıma !
Aslında hikayesi oldukça sürükleyici ben beğendim. Yusuf denilen cengaver karakteri cesaretinden ötürü çok beğendim.  Tatil zamanlarında hani evinize yapışırsınız ve bu yaşam alnınızdan asla koparılmak istemezsiniz ya öyle bir günde başlayın bitirin öylesine bir kitaptı (ki ben öyle yaptım :D )
http://www.youtube.com/watch?v=7FWV7XqxLmE&feature=kp
Mor ve Ötesinden bisiklet şarkısı benden size gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder