27 Şubat 2014 Perşembe

YANINA KAR KALAN TEK DEĞER : ARKADAŞLIK !!!

Sizin hiç kaybetmeye korktuğunuz dostlarınız oldu mu ? Benim oldu .

 Hayatımda arkadaşlarıma hep çok değer vermiştim ve bu verdiğim değere insanların değmediklerini görüp arkadaşlıkmış dostlukmuş bu tür olaylara takılmadan günümü yaşamaya bakmıştım evet arkadaşlarım vardı ama onların birgün gelip gideceklerine kendimi alıştırmıştım çünkü arkadaş dediğin koruyamadığın bir oluşumdu zaman yıpratıyor insanlar tanımadığım kişiliklere dönüşebiliyordu...

Ta ki gerçek arkadaşlık nedir görene kadar. Bu şansa sahip olduğum için çok mutluyum . Onlar konuşurken durup düşündüm '' bu kadar iyi düşünen insan kalmadı artık ! çok şanslısın gerçekten çok şanslısın ! ''
Korktum kaybetmekten Allah'ım korusun dedim çünkü biz iyi birşey başımıza gelince onu kaybedeceğimizi düşünürüz hep . Sanki aslında haketmediğimizi .

insan dosttan başka ne biriktirebiliyor ? Para dediğin gelip giderken, başarı bir dalga misali bir yükselip bir düşerken insan karşısındaki insanın düşüncelerinden daha etkili ne elde edebilir.
istediğiniz kadar paranız olsun gösterişli olun acayip başarılı olun çok güzel olun herşey mükemmel olsun peki insanlık yoksa ben ne yapayım senin insanlığı feda edip elde ettiğin değerleri ???
bilmiyorum çıkar adına çevresini feda edenleride gördüm gördümde bir daha görmedim aslında benim tanıdığım insanlar değillerdi artık . bir daha karşılaşamadım ilk tanıdığım insanlarla. bazı insanları tanımamak gerekirmiş bilemedim .
ben zaten öğrenemedim bunları. Boşvermeyi öğrendim ama ve idare etmeyi biraz öğrendim.

Bu tamamen kendime bir not. Değer vermekten korkmayalım çünkü ben öğrendim vazgeçtiğimiz kırıldığımız yerden hayat bir fidan şımarıklığıyla ışkın veriyormuş . Hayatımızdan çıkıp giden insanlar bize yapabileceklerinin en hayırlısını yapıyorlarmış . Anlamak için zaman gerekirmiş uzun zamanlar olabilirmiş bu. Sakinleşmek gerekirmiş uzun bir ara verip derin bir nefes alıp hayata devam etmek . geri dönüp baktığında teşekkür edip hayatından uğurlaman gerekirmiş.
Devam edelim artık yanımızda oh iyiki varlar dediğimiz insanlarla. Değer verdiğimiz insanlara hissettirelim onları sevdiğimizi hayatımızı güzelleştirdikleri için teşekkür edelim. 
İYİ GÜNLERİNİZ OLSUN ARKADAŞLARINIZ ( HAYATLARINIZIN YILDIZLARI ) HEP SİZİNLE OLSUN :)

http://www.youtube.com/watch?v=D-_rQ37D2KE
Bu YANNİ parçasınıda çok severim ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder