6 Şubat 2014 Perşembe

MANGA hele bir de SHAKESPEARE olunca :D


   Ne zamandır merak ettiğim okumak istediğim okusam beğeneceğimden emin olduğum bir tür MANGA :D sonunda kendisini okumuş bayılmış durumdayım. Zaten kore japonya efendime söyliiim çekik gözlü halklara karşı bir sempatim vardır baya yüksek seviyede :P
   Evde zıplayıp hoplayıp "Kore ye gitceeeemmmmm!" "annyıonğhaseyoooo " gibi eve geldiğim kısacık tatillerimde ailemi bu kore sevgimle sınadığım doğrudur :D aslında ne korece biliyorum ne de gitmek şimdilik mümkün görünüyor çok fanı olan kore dramalarından derdimi anlatacak kadar öğrendiğim kısıtlı korecemde yetmez maalesef :) ama pes etmek yok koreye gidilecek himne :)
konudan kopmam artık yeni birşey değil dimi ?
                                    

   Çizgi kahramanlar onların şirinliği ile shakespeare 'in o tek laf edip bir sayfalık şey anlatması bir araya gelince tadından yenmiyor ^.^

   Tam vizeler finaller başlar ve bende eş zamanlı bir kitap sevgisi ortaya çıkar. Uzun süre elimde sürünen kitapları vize zamanları şıp diye bitiririm sıkıldım demem . Nedense??? Yine bir sınav öncesi başlayayım bakalım nasıl birşeymiş 10 dakika okur bırakırım dedim ve bitirdiiim :D bittikten sonra yarın gidip hepsini toplayıp geleyim dedim ama vaktim yoktu maalesef :)

   Shakespeare ile tanışmayı baya bir erteledim yok şimdi okuyamam yok çok ağırdır diye uzattım ama pişmaannnııııımmmm . Geç olsun güç olmasın . En yakın zamanda  Shakespeare okunsun. Manga hali elbette güzel hatta çok güzel ama asıl metinleri kim bilir nasıldır ?
   Okurken vayy bee dediğim çok oldu cümleler nasıl anlatsam çok yoğun . Böyle olması insana ayrı bir zevk veriyor bence hafif dil kullanılmasını severim bazen her cümlenin arkasında ne var diye düşünmek yorucu olabiliyor.  Fakat bizi geliştiren kitapların üzerine düşündüğümüz kitaplar olduğu fikrindeyim en azından benim için ...
kitaplarla sohbetiniz hiç bitmesin ^^
http://www.youtube.com/watch?v=OLY2i_DD6tI
Athena -Ben Böyleyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder