14 Kasım 2014 Cuma

Hayatı sevmeye devam etmenize neden olacak süpersonik film ! BEGİN AGAİN !!!


Baştan bu filme ne kadar bayıldığımı izlediğim her sahnesinde işte hayat bu 
Başka ne isterim diye defalarca düşündüğümü söylemek isterim !

O sountrack beni benden aldı ki soundtracklar benim için her zaman daha anlamlıdır 
Çünkü bir yaşanmışlığa dahildirler
Şarkılar yaşandıkça güzelleşirler !
Bu şarkılar benim hayatımı güzelleştirdi ...



başrol kızımızın egodan bu kadar uzak oluşu ve her şarkının yaşanmışlıkları içermesi muhteşemdi ! 
Gerizekalı bir sevgiliniz varsa bol bol şarkı yazılabiliyor demekki temalı filmimiz kızın insanı şaşırtan hoşgörüsüyle vay arkadaş dedirtsede çok güzel film ! 


Deliler şehrin heryerinde şarkıları kaydettiler ve bu filmi güzel yapan şey Samimiyeti 
İçimi ısıtan güzelliği burda !


İçinde sevgiden bir tutam , Aşk , batmışlık , hayata her zaman devam edilmesi , son dediğimiz şeylerin başlangıç olduğu ( klişe biliyorum  ama ben biraz klişe bir insanım kabul edin :) ) var !
 Bazı anlarda dunyanın yükü sırtındaymış gibi oluyorya aslında ne kadar minik dertlerimizde boğuluyoruz,

Neden nefes alamıyoruz bazen ?
Başlamak için gerekli heyecan içimizde va sadece onu canlandırmak gerek
Hep söylüyorum bize yaşamak için umut gerek !
Hava su Yiyecek Birde umut !
o olmazsa hayatın ne tadı ne tuzu kalıyor !

Umut havadan inmiyorki insana keşke öyle olsa umut verecek insanlar olmalı 
Ben son zamanlarda kendi adıma konuşayım bana umut verecek şeyler oldu
Gördüm hayatta güzel insanlar var naif, kültürlü , nazik insanlar ve böyle olmak için uğraşmıyorlar hayır özleri böyle .
bu muhteşem birşey insanın etrafında pek çok insan yok böyle .
 


İzleyin izletin soundtrackları hunharca dinlerken gezin tozun !!!! :)
Hadi ben kaçtım yine koroya geç kalcam :/ 
Video eklemeden kaçmam ama ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder