7 Kasım 2014 Cuma

Yoktur Eşin Lüküs Hayat !!!


Size bu güzel müzikalden bahsetmezsem olmaz :) 
Evet Lüküs Hayat müzikalinden bahsediyorum . Geçen seneden ber ay gitsek of sınav aman vizeee final ne zaman geldii derkeen gidemedik ve sonunda bu sene uygun bir zamanda gittik :)
İyikide gitmişiz öncelikle şunu söylemeliyim biz balkonda oturuyorduk ve bilet almaya gittiğimizde sadece en arka sıralar kalmıştı istek o kadar çoktu ki bu oyunun kaçıncı sahnelenişi Mersin'de şaşkınlık verici bir durum bu kadar zaman sahnelenmesine rağmen hala salonu dolduruyor olması müzikalin başarısının bir sonucu bence.


Ben ilk defa lüküs hayatı izliyordum hep adını sanını duyup şarkısını ezbere biliriz ama izlemek apayrı bir zevk!
 Ah o zeynep rolündeki oyuncunun içtenliği sahnedeki rahatlığı bizi bizden aldı o ne zaman gülse bizde eş zamanı gülmekten kırıldık :)
Bu ayrı bir olay sahnede oynarken elbette yılların verdiği bir güvende vardır fakat o rahatlık seyirciyede yansıyor ve diyorsun ki bu insan başka bir meslek yapmamalı bazı insanlar doğru mesleği bulacak kadar şanslı olabiliyor umarım kendiside bizim düşündüğümüz kadar mutludur .

Oyunun sonunda hemen hemen tüm seyirciler tek bir ağızdan  Lüküs Hayat şarkısını söylüyor o birlik bütünlük o kadar güzelki sırf onun için bile gidilebilir !
Devlet opera ve balesi nin gösterilerini ben kaçırmamaya çalışıyorum çünkü günlük hayatıma zenginlik katan hayatımı güzelleştiren anlar bunlar 
Helede yanınızda mutluluğunuzu paylaşacak arkadaşlarınız varsa tadına doyum olmuyor :)
GÜzel günler dilerim :))


Lüküs olmasada huzur olsun hayatta değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder