11 Kasım 2014 Salı

Sadelikteki güzellik ŞİBUMİ...

Trevanian 'ın kitaplarının hep güzel yorumlarını okuya okuya arkadaş bir ben mi kaldım okumayan diye dertlere gark olmuştum !
Günlerden bir gün yine sahaftayım hahahh alakası yook bulduğum tek bir sahaf var burda oraya dadandım resmen neyse orada gezer ikeeen karşıma şibumi nin çıkmasıyla tüm dünyam değiştiiiiiğğ 
Falan demeyeceğim tabiki :)

Neyse fazlasıyla zıvıttım işte aldım şibumiyi bastım bağrıma 
Hemde eski basımıydı şimdiki olan bembeyaz kapak tasarımlarından daha güzel bence ben bunu asya kültürüne olan ilgimden dolayı daha çok sevdim ! 

İlk başta kitap çok değişik başlamasına rağmen elimde bir sürü kitap ve hepsine aynı anda başlayıp yarım bıraka bıraka devam ettiğim için süründü biraz .
Ama devam ettiğinizde hikaye sizi alıp götürüyor 
Go oyunu , asya kültürü , Japon gelenekleri kitabı ilginç kılıyor .
 Olay örgüsü de yarıya kadarr eee ilk baştaki olay nereye kayboldu acaba diye geçerken daha sonra çok güzel bir şekilde hikayeyi birbirine bağlıyor .
Ben daha felsefi bir kitap bekliyordum karşımda fakat arada çok derin bölümler vardı gayet güzel bir biçimde aralara serpiştirilmişti.

Ben bitirdiğimde içimde kitaba dair ne kadar naif bir kitaptı dedim aslında hikaye naif değildi 
Ama Nicholai Hel'in o iç huzuru Hanna ya olan sevgisi , 
Bahçesine olan içler ısıtıcı ilgisi bende bu duyuguyu uyandırdı .

Bence okuyun ve o güzel naifliği sizde farkedin :)
Tim janis dinleyin iyi gelir !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder