26 Kasım 2014 Çarşamba

Yolculuk güzeldir!

 Yolculuk yapmanın en güzel tarafıda 
Olduğun yerden uzaklaşma hissi
Nedense ben seviyorum bunu 
Uzun süre bir şehirde takılı kalmakta istemem bana kalsa
İnsan hayatının değişik dönemlerini farklı yerlerde yaşasınki kendini zenginleştirsin,
yepyeni insanlarla tanışsın,
Yeni bir düzen kurmak karmaşası tekrar başlasın 
Tabi gez gez bununda sonu yok elbet yerleşik yaşama geçeceksin tabi ama bu neresi olacak o kadar merak ediyorum ki hem merak ediyorum hem bilinmezlikten korkuyorum 
Her dönemecin kendine ayrı düşüncesi 
Ne olacak bakalım soruları , karmaşası ayrı...

Umarım iyi olur :))
 

 İşte bu kitaplar #tekrarokurum kitaplarım 
daha birçok kitap var ama şimdilik bunları seçtim.
Mina Urgan a olan sevgim hayranlık düzeyinde !
Ece Temelkuran yazsın ben okuyayım !
köşe yazılarıda harikaydı keşke devam etse , Kitapları ise muhteşem!
Uyandığında ise harika kurgusuyla beni kendine bağlamış bir kitap 
Bu kadar muhteşem olduğunu bilmeden almıştım !
Nietzsche ağladığında yı okuyun size elbetbir soru sorduracaktır !

Nazım ile Piraye aşkı...
Pirayenin yazdığı bir şiir bu 
okursunuz belki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder